Leveringsvoorwaarden
Algemeen:
De verzendkosten verschillen per product en zijn zichtbaar als je je bestelling afrondt. Je kunt betalen met iDEAL of overboeking, maar houd er wel rekening mee dat een betaling via overboeking de zending een dag vertraagd. Nadat wij je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
De levertijd van onze producten kan verschillen maar is meestal binnen 1 a 2 weken. Als je zending het magazijn verlaat ontvang je een mail van de vervoerder met een trackingcode waarmee je je zending kan volgen.
Bij ontvangst:
Als je je zending in ontvangst neemt is het belangrijk deze te inspecteren op eventuele beschadigingen. Mocht het zijn dat je pakket bij aankomst beschadigd is, meld dan op de vrachtbrief van de koerier naast je handtekening “Pakket zichtbaar beschadigd”. Alleen met deze melding kunnen wij beschadigde zendingen in behandeling nemen. Ook dien je binnen twee werkdagen een beschadiging te melden via support@getyourfun.nl zodat we dit tijdig kunnen aanmelden bij de fabrikant.
Wat te doen bij een incident? (Schade bij transport, Verkeerd product, Ontbrekend product, Ontbrekende onderdelen)
Je moet bovenstaande incidenten binnen 2 werkdagen melden via support@getyourfun.nl zodat we deze tijdig kunnen claimen bij de verzekering.
Retour sturen
Je kunt onze producten 14 dagen na ontvangst retour sturen in de originele onbeschadigde verpakking. Neem bij een retouraanvraag contact op via support@getyourfun.nl .
Garantie
Mocht je een product aan willen melden voor een garantieaanvraag dan kan dit binnen een jaar van het moment van leveren via support@getyourfun.nl.